2014. február 21., péntek

Így írsz te – Magnetize



Magnetize – Káosz

Balatonnak a mélyét a nyakunkba vettük, úgyis integet az akácfa lombja, talpam rég leért a porhanyós földig.
– Előre vagy hátra?
Hátitáskámat magam elé vettem, lelkiismeretemet becipzáraztam.
– Meddig?
– Amíg a Hold két és félszer megtelik, napbarnított sárgája világánál ragyogunk saját fényességünk dicséretére.
A fekete bárányt és a fehérneműt a patakba dobtam, hangyákat gyűjtögetni tanítottam, tücsköt ciripelni. A tópart foghíjasan mosolygott, száraz gallyak tüzet oltottak. A többi a mi dolgunk.
– Menjünk el szexért!
Először az északi parton kerestük, a motor alig fért fel a buszra. Somogy visszafordult, zokni nélkül nem akart hosszabb útba belevágni.
– Ha nincs szex, viszünk!
Vicsorgott a szív, meleg homlok hűtötte a vérmérsékletet. Örökre elmenni, vagy vissza se fordulni. Akinek nincs füle, nem esik bele az eső.
Ez vagyok én, amaz meg te, néha fordítva. Csak az országút stabil, ami felettünk vezet visszafelé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése