2013. szeptember 4., szerda

Ki írta? – ToxicDream



ToxicDream – Medence


Figyelem! A történethez zene is tartozik, ezt hallhatod, ha meghallgatod, amit zárójelben jelzek. (Így:  Verdi -  Álarcosbál) Ha ilyen megjegyzést látsz, hallgasd meg az ajánlott zeneművet! Ha nem akarod meghallgatni, akkor ne olvasd el a zárójelbe tett megjegyzéseket!



A Szent Márk tér közepén ültem én. Körülöttem a tél tovaszállt, az öböl felduzzadt. Ültem a gondolataimmal a gondolában, a szél finoman birizgálta borostámat.

(Verdi – Álarcosbál)

Hosszú, tömött sorokban hömpölygött az egymást ünneplő tömeg a tengerszaggal átitatott éjszakában. Meredtem az egymást ünneplő tömegre, megakadt az én két szemem egy darab lányon. Mindenkinek elragadta a figyelmét, nem csak nekem, körbevették a szempárok.

(Verdi – Álarcosbál)

Gondolámban velem tartott a 15. század első felének összes művének egy díszes kötete, ezekben kerestem könnyedén a fehér maszkhoz illő, magasztos szavakat. Ezt találtam: "Elaléltam a látványtól."

(Verdi – Álarcosbál)

Egy női hang locsolgatott tengervízzel, arra ébredtem én. Verdi Álarcosbáljából énekelt részleteket. Felnyitottam a szemem, hallám a hangját.

Ő hanyatt lökött engem egy darab gondolában, gondolkodni se maradt időm. Percekig lebegtem a gondola fölött, élet-halál között. Visszhangok verték vissza Verdi Álarcosbáljának melódiáit. Halszagú, sűrű, meleg folyadékban úsztam, saját halvéremben.

A következő pillanatban Az Istennő bemutatkozott: Az Istennő.

(Verdi – Álarcosbál)

A következő pillanatban az enyém egy darab gondolám még mindig nem mozdult, mert megfeneklett a könyvek súlyától a Szent Márk tér közepén. Várom, hogy levonuljon az ár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése