2013. december 18., szerda

Így írsz te – Riri2



riri2 – Rita szereti Ritát

„Délután?”
„Mire gondolsz?”
„Délutánra.”
„Ami 12 és este között szokott lenni?”
„Aha, melyik másikra?”
„Amelyik éjjel 12 után szokott lenni.”
„Mi az?”
„Nem tudom, de jól hangzik.”
„Lehet…”
„Valami másra gondolok.”
„Izgató.”
„Kitalálod?”
„Akkor nem lenne meglepetés.”
„Jövő szombat,”
„Az, amelyik péntek és vasárnap között szokott lenni? Vagy a másik?”
„A másik.”
„Amikor ki szoktál kötözni a szekrény mögé?”
„Aha, de legyen meglepetés!”
Szombat este megérkezett.
– Szia! Hozzám jöttél?
– Nem találtam ennél jobbat. A csajok buliba mentek, ahol kikötözik őket, én inkább hozzád jöttem.
– Jobb buli lesz!
– Remélem. A csajokat kikötik és háromszor meglepődnek.
– Mondom, hogy jobb lesz! Kikötözlek és jön két haverom.
– Aha.
– Mondom, hogy élvezni fogod.
– Hova kötözöl?
– Először a szekrény mögé. Utána az ágy alá.
– És a heverok mikor lepődnek meg?
– Itt hümmögnek az ajtó mögött. Jöhetnek?
– Le ne videózzanak, basszus, mert a nagyim a múltkor is észrevette, hogy nem borotválkoztam rendesen!
– Aha.
– Én leszek középen?
– Aha.
– És a Rita?
– Melyik Rita?
– Amelyik középen szokott lenni. Az a kedvencem.
– Itt lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése