2014. augusztus 25., hétfő

Így írsz te? – Kbela221



kbela221 – Síelés alapfokon



Agyilag lefáradtam, de elhatároztam, hogy 18.41 és 18.48 közötti szabadidőmben megtanulok síelni a hotelben. Éppen szaunázásból jöttem a hotel földszintjéről, a lift jólesően elsuhant az első, a második és a harmadik emelet mellett, megállt a negyediken, amikor elhatároztam a csúszást.
Gyorsan le is dobtam a szaunázó ruhámat, ahogy kell, összehajtogatva, mert elég drága a szaunázó ruha, vigyázni kell rájuk, ha máskor is szeretnék szaunázni. Letettem a mezítlábat, a nemlétező nadrágot, a kitalált, divatos bokszeralsót és a képzeletet felülmúló, elképzelt pólót. Melléjük tettem a papucsot és a köntöst, a szálloda tulajdonát.
Gyorsan felvettem a síruhámat, mert az idő ott sürgetett az ajtóban.
Dermesztő meleg volt.
Egy lány indult még síelni rajtam kívül, nagyon jó színe volt a síruhájának, és a sapkája is tetszett.
– Szia – köszöntem rá vakmerően.
– Szia – válaszolt kedvesen.
Nem tudtam, mit mondhatnék még hirtelen, spontán. Szorongattam a botomat.
– Az oroszok lefelé síelnek.
– Az oroszok már csak ilyenek.
– Ismered őket?
– Igen láttam őket síelni.
– Aha, értem.
– Én is.
Gyengéden ellök magától.
Bátran megsimogatom a vastag síruhát a hátán.
Ekkor felsóhajt, és megkérdezi:
– Keféltél már a hó tetején?
– Még nem.
– Na jó, kipróbálhatod velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése