2015. január 23., péntek

Így írsz te – Timothy



Timothy

Vert ige, vert igekötő
Ébredés



Az történetembe megérkezve bele, az előzőt követő hajnalban ébredtem. Valaki beletaposott bele a nyugalmamban, és felébredtem fel. Mintegy velem egyidős korosztályú, kortalan fiatalasszony hangja szándékosan beleszólt bele az álmom ösvényébe.

Valaki látni akart, ő engem, az álmodott történetembe valamiért, ezért bekerült be az ébresztés.

– Tizenöt perce van, hogy kihozza ki a halott lányt a hétfejű sárkány műalkotásokkal teli folyosóján át – mondta. – Sok sikert! – elmagyarázta el, azzal a kezembe benyomta be a hétfejű sárkány takarékos portréját egy fejjel, és a műalkotások folyosójának részletes alaprajzát angol, német és francia műelemzéssel ellátva el.

Bal kezemben egy rémisztő virágcsokor, másikban az álmom utolsó morzsáival elindultam el a feladatot végre végrehajtani.

Bátran benyitottam be a fürdőszobába, hirtelen megpihentem meg, majd a sötét szoba következett, ahol villanyt kapcsoltam.

Az történetem aktuális fejezete ezzel ér véget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése