2015. február 1., vasárnap

Te írtad? – Tekla10



Tekla10 – Titkos osztálykirándulás


Délelőtt volt, éppen osztálykirándulás. Mindenki részeg volt, kivéve a legjobb barátnőmet, Petrát. Mi csendben iszogattunk a faházunkban. Délután kopogtattak, az osztályfőnök volt:
– Ne haragudjatok, de holnap este ki lehet menni a városba, ha valakinek elfogyott a piája. Amúgy meg érezzétek jól magatokat!
– Rendben – válaszoltuk egyszerre Petrával.
– Még annyit, hogy vannak a fiúk között, például Bence, akik még szüzek. Nagyon részegek, és nem megy nekik, de idehoznám őket, hátha ti türelmesebbek vagytok, mint a többi lány.
Gyorsan átöltöztem, a sárga bikinit vadító pirosra cseréltem, és amikor hátrafordultam, láttam, hogy Petra a haját igazgatja.
Két fiút kaptunk.
– Utáltok minket? – kérdeztem tőlük.
– Én nem utállak.
– Én sem – válaszolták.
– Akkor?
Petra is csodálkozva nézett rájuk.
– Akkor? Ha nem utáltok, akkor miért nem akartok velünk beszélgetni?
Én azért elkezdtem Bencét kényeztetni. Megszabadítottam a nadrágjától, és a hasát csókolgattam.
– Bizonyítsd be, hogy nem utálsz! – kértem.
– Már bizonyítok? – kérdezte, és elkezdett ujjazni.
– Igen – lihegtem.
Bizsergett minden porcikám, olyan érzékien tudta csinálni.
– Hova kéred? – lihegett ő is.
– A számba.
– Ez fantasztikus volt.
Így szövődnek a nagy szerelmek az osztálykiránduláson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése