2013. augusztus 21., szerda

Így írtok ti – Syl031



Syl031 – Izgalmak éjjele ne hagyj el!


Támolyogva hagyta ott a leánybúcsút. Tántorogva léptem ki a diszkóból is. Ismerős hang szólalt bennem:
– Az égiek küldhetnének még egy házibulit. Mert három a magyar bulizás.
Egy autó állt meg mellettem:
– Szia! Mizu? Hazafelé?
Ismerős volt az ablaklehúzás, ezért behajoltam.
– Helló, akárki! Ma fogtad már a mellem?
– Taliztunk itt a diszkóban, most én is hazafelé indulok, elviszlek.
– Az égiek küldtek, édesem, de rossz irányban állsz. – Hangom lefolyt a csatornába, mint a részegek folyékony rókája.
– Arra megyünk? – mutatott hátra. – Veled csak jó irány van.
Útközben beszélgettünk:
– Mizu?
– Mi a pálya?
– Helyzet?
– Hazaviszlek, nehogy bajod essen.
– Miért esne bajom? – kérdeztem két böffentés között. – Nagy kárt nem tudnak bennem tenni.
– Nehogy kihasználják az ittasságodat, vagy kurvának nézzenek.
– Szép tőled. Még elmennének fizetés nélkül! Amennyi mocskos ember van a földön!
– Először hozzám megyünk, mert innék veled egy pezsgőt a fuvarra.
Megérkeztünk a mélygarázsba, szédelegtem. Ők a harmadikon, a barátai a negyediken laknak. Udvariasan elkérte az igazolványomat és a kulcsaimat, nehogy ilyen állapotban eszembe jusson hazamenni.
Nem szóltam semmit, csak tántorogtam, de azért tudtam menni. A lift összerázott, de láttam, hogy a negyedikre megyünk.
A barátai már vártak.
– Szeretnénk, ha elpróbálnád nekünk, mit fogunk a kurvákkal csinálni, ha feljönnek. Segítesz?
Láttam, hogy zavarban vannak, ezért megtámaszkodtam a falnál.
– Velem akartok gyakorolni? Jó, persze, mi lenne az?
– Táncolj nekünk, aztán mind megkefélünk!
– Áll már valakinek a farka? Jelentkezzen, mert leülnék először!
A barátok összenéztek. Félénken vették elő. Láttam, hogy van mit gyakorolni, de belefér a szabadidőmbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése