2013. október 3., csütörtök

Így írsz te? –Syl031

Syl031 Vágyódásra izgulva



Kimentem az erkélyre, de előtte kinyitottam az erkélyajtót. Egyenesen a korlátot keresem. Annyi eszem van, hogy az erkélyen nem keresek mást. Nekitámaszkodom. Végignézem az összes ablakot, hátha kefélnek valahol. Engem nem, azt éreznem. Rettenetesen ki vagyok éhezve, holnap lesz egy napja, hogy nem keféltem.
Hirtelen fényt látok. A fejemben.
Húsz szoba van az emeleten. Ha valaki ki van éhezve rajtam kívül, akkor szerencsém van. Átdugom a fejem a szomszéd erkélyre. Boxeralsóban és trikóban sétálgat a mellettem lakó. Nem látom, hogy ki van éhezve. Tenni kell az érdekében.
Kikapcsolom a felsőmet és simogatom magam. Nagy melleim vannak, de sötétben nem elég feltűnő, felkapcsolom a villanyt az erkélyen. Nézem az utca forgatagát derékig kihajolva.
Most mit csináljak? Nézem az utca forgatagát. Mintha nem tudnám, hogy itt van mellettem. Valakinek beszól, hogy csak fürödjön nyugodtan. Gyorsan tennem kell valamit.
Lehúztam  tangámat, és véletlenül átejtettem a másik erkélyre. Látom, hogy áll a farka árnyéka. Csak sóhajtozni tudtam, és kitoltam a seggem, mintha rámarkolna. Úgy csinált, mintha nem venne észre.
Elkezdtem ujjazni a pinám és a segglyukam. Hogyan lehetne minél többet kihozni az adott szituációból? Értek ezalatt olyan dolgokat, mint szellemi kisugárzásom megmutatása a kivilágított erkélyen a pasiknak, akik az összes szemközti ablakból nyálat csurgatnak. Szinte látom a ténykedésüket, minden csurog. Ezek végtelenül felizgatnak.
Csak a szomszéd lakó nem akar elmenni. Nagy nehezen ráveszem szuggerálással, hogy elővegye a farkát. Beszól valakinek, hogy csak fürödjön nyugodtan.
Mi lesz, ha úgy járok, mint a liftben? Csak négyen mertek megkefélni, az ötödikre nem került sor?
Siettetném, de nincs más ötletem.
Ököllel verem a korlátot és rárivallok:
- Te Tomi vagy mindegy hogy hívnak, én dugni akarok!
Lenézek az erkélyről, de semmi különös nem történt. A mellettem lévő erkélyen megmozdult valami.
- Mi van, Lizácska, nézelődünk?
Mit mondhattam volna? Ott álltam előtte meztelenül, és ez beszélgetni akar.
- Ne húzd már az időt!
Elfogyott a türelmem. Kiléptem a magassarkúból és a fejéhez vágtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése