2013. november 10., vasárnap

Így írsz te – Kex07



Kex07 – Elismerés


Dehogy. Nem tudom. Lehet, hogy még sosem éreztem?
Ütött a templom harangja. Fáj, hogy mindig üt. Egyszer puszit adhatna köszönésképpen, mikor eszemet tudva csókolózok a borospohárral.
Most is csak magamnak köszönhetem, hogy túl fiatal vagyok, mindent elértem, ami nem volt messze, de ezt úgyis az idő vasfoga dönti el. Eldőltem a Cabernet Sauvignon súlyától, eldöntöttem, hogy elmegyek abba a bizonyos házibuliba. De mit ér ez?
Mindenem megvan, de magamat nem találom. Az életben a legfontosabb, hogy mindig találjuk meg magunkat! Ha azon a héten nem sikerül, akkor a következőn. Mert nélkülem mit ér az életem?
Hiába vannak éjek nappallá téve, ha bármi történhet ennyi idős koromra. Nekem csak ennyi jutott, én jutottam magamnak.
Aki mindent meg tud változtatni, az nem én vagyok.
Elismerem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése