2013. november 24., vasárnap

Így írsz te? – Tilia



Tilia – Édes négyes

Szóval nem előre terveztem, csak egy régi barátnőm átjött, hogy átjöjjön, és mi ketten együtt csináljunk valami hosszú, élvezeteset, ha már átjött.
Én elmeséltem, hogy mire vágyom, ő elmesélte, hogy mire vágyik. Megbeszéltük, hogy a kényeztetés hármasban lenne jó, majd valamire koccintottunk. Jól felhúztuk egymást, egymásnak esve beszélgetésbe elegyedtünk.
Megbeszéltük, hogy négyesben jó lenne, ha hármasban nem sikerül.
Megkérdeztem, felhívjuk-e az első két randomot, akit a telóm kidob, majd síkosítóval hosszon kenegettük egymás fenekét.
Elmeséltem, hogy én mindig arra vágytam, hogy ő elmesélje, mire vágyik.
Persze, hogy nem mondott nemet. Persze, hogy igent mondott. Persze, hogy a pezsgő egyetértett.
Megkérdeztem, hogy írjak-e Gézának, aki azonnal átjön segíteni. Írtam Gézának, aki azonnal átjött segíteni. Persze, hogy nem mondott nemet. Elmondtam neki, hogy elsőnek ő kapja meg (ami hatalmas vágya). Persze, igent mondott. Beengedtem, ittunk egy kicsit, majd elmentem zuhanyozni.
Nem tudom, mások mit csinálnak zuhanyozás közben, én a zuhany alatt rájöttem, hogy ilyenkor mindig vizes leszek.
Visszajöttem köntösben. Nagyon zavarban voltunk. Megbeszéltük, hogy ezt édes négyesben jó lenne.
Megkérdeztem, hogy felhívjam-e Bélát. Persze, hogy ne mondjon nemet, hogy otthon van-e, elmondtam neki, ha igent mond, akkor nem mond nemet. Persze, nem mondott nemet.
Írtam Bélának, aki azonnal átjött, beengedtem, ittunk egy kicsit, majd elmentem zuhanyozni.
Hogy ők mit csináltak ezalatt, nem tudom, de amikor visszajöttem, már négyfelé vágták a tortát. Megettük az édest négyesben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése